Четвърто предизвикателство

  1. Искам да попитам, дали конструктора на Bitmap трябва да прави матрица от нули и единици или масив от низове, съдържащи нули и единици?

    Конструкторът на Bitmap може да прави каквото вие си решите, за да запази информацията, която му е подадена – това са детайли по имплементацията. Важното е само да конструкторът да приема съответните аргументи, и методът to_s да връща съответният низ.

    Иначе казано – конструкторът трябва да прави това, което ви е удобно на вас, ако ви е удобно да прави матрица с нули и единици, нека бъде така, ако ви е по удобно нещо друго, направете него. Иска се накрая низът, върнат от to_s да е както трябва (в него има само ., # и евентуално \n).

Трябва да сте влезли в системата, за да може да отговаряте на теми.